lördag 5 februari 2011

Jag kom att tänka på drömmar...

En gång var jag Barack Obamas älskarinna. En gång hade jag sex systrar och vi badade i havet. En gång åkte jag och min kvinnliga kurskamrat till London där hon avslöjade för mig att hon egentligen är man. En gång åkte jag till Filipinerna för att studera döskallebläckfiskar. En gång badade jag med en val. En gång ställde jag upp i Idol med Bä bä vita lamm och Lady Gaga var min staylist. En gång åkte jag buss utan att någonsin komma fram. En gång blev jag jagad av grävskopor. En gång hade jag en son. En gång dog jag och gick gratis på konserter. En gång blev jag levande begravd. En gång flög jag och landade på en gigantisk trave med servetter från skolmatsalen. En gång sköt pappa ihjäl min bästa kompis. En gång blev jag anfallen av tvestjärtsspindlar och krabbor.

Och varje gång trodde jag på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar